Παράλληλα με τις κινήσεις συσπείρωσης της γαλάζιας βάσης – την «οργανωτική και επικοινωνιακή ετοιμότητα» της ΝΔ για την «πιο κρίσιμη μάχη» της κάλπης «στο τέλος της τετραετίας», όπως έλεγε το Σάββατο σε κομματικό ακροατήριο ο Κυριάκος Μητσοτάκης -, το Μαξίμου ξεκλειδώνει καμπάνια με στοχευμένα κοινά. Στο επίκεντρο μιας στρατηγικής εξωστρέφειας ιδίως προς… καχύποπτους ψηφοφόρους βρίσκονται κοινωνικές και επαγγελματικές δεξαμενές που η κυβέρνηση αναγνωρίζει είτε ότι δεν τις γοητεύει όσο θα ήθελε, με κυρίαρχη τη νεολαία, είτε ότι πολιορκούνται από τα αντίπαλα πολιτικά στρατόπεδα, όπως η μεσαία τάξη και οι πιο ευάλωτοι.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ