Αν κάποιος σας περιέγραφε ότι χθες το πρωί είδε στον Εθνικό Κήπο, λίγα μέτρα μόλις μακριά από την είσοδο επί της Λεωφόρου Βασιλίσσης Αμαλίας, ένα κατακόκκινο γλυπτό του διεθνώς καταξιωμένου γκανέζου γλύπτη Ελ Ανατσούι, το οποίο μάλιστα κινούνταν καθώς ο αέρας περνούσε ανάμεσα από τα χιλιάδες αλουμινένια καπάκια μπουκαλιών από τα οποία έχει συντεθεί το γλυπτό, θα τον θεωρούσατε το λιγότερο φαντασιόπληκτο. Διότι αν περπατήσετε ως το συγκεκριμένο σημείο δεν θα δείτε παρά τη γνωστή χαμηλή βλάστηση του κήπου και τίποτε άλλο. Αν επέμενε και σας έδειχνε μια φωτογραφία, στην οποία ποζάρει δίπλα στο επίμαχο γλυπτό, πιθανόν θα θεωρούσατε ότι είναι προϊόν φωτομοντάζ. Αν όμως αποφασίζατε να φτάσετε ως εκεί και να δείτε το σημείο μέσα από μια ειδική εφαρμογή για έξυπνα κινητά και ταμπλέτες θα διαπιστώνατε πως η γλυπτική εγκατάσταση όχι απλώς υπάρχει, πάλλεται στο φύσημα του ανέμου και μπορείτε να φωτογραφιστείτε μαζί της, αλλά είναι μόνο ένα από τα 14 έργα που συνθέτουν την «αόρατη» υπαίθρια διεθνή έκθεση σύγχρονης τέχνης «Seeing the invisible» με έργα που δημιουργήθηκαν χάρη στην τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας και η οποία παρουσιάζεται συγχρόνως σε δέκα βοτανικούς κήπους σε ολόκληρο τον κόσμο, από την Αυστραλία έως τον Καναδά και από τη Νότια Αφρική έως τη Σιγκαπούρη, το Ισραήλ και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ