Η ψηφιακή εποχή έχει διδάξει τις επιχειρήσεις να βλέπουν τους ανθρώπους ως άτομα και όχι απλώς ως μέλη ορισμένων δημογραφικών ομάδων. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, λαμβάνουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις με βάση προηγούμενες διαφημίσεις, την τρέχουσα τοποθεσία μας και τις αγοραστικές μας συνήθειες. Το τεράστιο ψηφιακό μας αποτύπωμα επιτρέπει στις εταιρείες να γνωρίζουν με ακρίβεια πόσο αποτελεσματικές είναι οι διαφημιστικές τους καμπάνιες σε ατομικό επίπεδο και να αντλούν τεράστια αξία από αυτή τη γνώση.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ