Οσο περπατούσα μέχρι να φτάσω στο «Ψαροχώρι» όπου είχαμε δώσει ραντεβού με την Αννα Καφέτση συνειδητοποίησα ότι ίσως ήταν η πρώτη φορά που θα τη συναντούσα σε έναν χώρο που δεν είχε άμεση σχέση με την τέχνη. Δεν ήταν το κτίριο Φιξ ως έδρα του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, ούτε το Ωδείο Αθηνών, ούτε ακόμη και η Διονυσίου Αρεοπαγίτου, την οποία είχε μετατρέψει σε υπαίθριο εκθεσιακό χώρο, καθώς τότε το ΕΜΣΤ, του οποίου υπήρξε ιδρυτική διευθύντρια, ήταν μουσείο – νομάς. Δεν ήταν όμως ούτε ο κήπος του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών ή κάποιο από τα δαιδαλώδη υπόγειά του, τα οποία έχει «ανακαλύψει» εδώ και πέντε χρόνια ως υπεύθυνη του εικαστικού προγράμματος AnnexM, και το οποίο και αποτέλεσε την αφορμή της επιστροφής της στο εν λόγω κτίριο, καθώς το ΕΜΣΤ είχε «κατασκηνώσει» κι εκεί για έξι χρόνια (2008-2014).

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ