Κάθε κόμμα είναι ένα brand, ένας συνδυασμός δηλαδή ιδιοτήτων που επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο σκέφτονται τα εκλογικά σώματα, δημιουργώντας στο τέλος μια ιδέα για όλους εκείνους που το ενσαρκώνουν η οποία κρίνεται στην κάλπη. Στην ελληνική περίπτωση, όμως, τα κόμματα έχουν ανάγκη από έναν σπεσιαλίστα στο branding – από κάποιον που θα διαλέξει την καλύτερη μέθοδο προκειμένου να πειστούν οι ψηφοφόροι να συνδεθούν μαζί τους. Και συνήθως αυτόν τον ρόλο παίζουν οι αρχηγοί τους. Ετσι, τα ατού του ενός ή του άλλου επικεφαλής μπορούν να διαμορφώσουν την εικόνα που θα αποπειραθούν να εκπέμψουν οι κομματικές έδρες σε μια προεκλογική περίοδο. Ποια είναι, λοιπόν, τα προτερήματα του Κυριάκου Μητσοτάκη και του Αλέξη Τσίπρα που ίσως καθορίσουν τους μήνες μέχρι τις επόμενες κάλπες;

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ