Ανεπιθύμητοι είναι τώρα οι Κινέζοι στα ευρωπαϊκά λιμάνια, από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η Κομισιόν, αφού άφησε την Cosco να «περικυκλώσει» όλη την Ευρώπη καθώς εκτός από τον ΟΛΠ που τον αγόρασε ολόκληρο, ελέγχει τερματικούς σταθμούς στο Βάντο της Ιταλίας, στη Βαλένθια της Ισπανίας, την Αμβέρσα και το Ζεεμπρίγκε στο Βέλγιο και στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας, αποφάσισε στην περίπτωση του λιμανιού του Αμβούργου (φωτογραφία) να κινηθεί πιο δυναμικά. Ετσι με σχετική γνωμοδότησή της προειδοποίησε τη γερμανική κυβέρνηση από την περασμένη άνοιξη να μην παραχωρήσει μερίδιο σε έναν τερματικό σταθμό του λιμανιού του Αμβούργου στην Κίνα. Ομως ο καγκελάριος Ολαφ Σολτς, πρώην δήμαρχος του Αμβούργου, είναι υπέρ του σχεδίου παραχώρησης, ενώ πολλοί στο Αμβούργο μιλούν για υπονόμευση της ανταγωνιστικότητας του γερμανικού λιμανιού από τα υπόλοιπα που έχουν παρουσία οι Κινέζοι. Δύσκολη η εξίσωση για τον γερμανό καγκελάριο που δήλωσε πρόσφατα ότι «τίποτε δεν έχει αποφασισθεί. Πολλά ερωτήματα παραμένουν αδιευκρίνιστα» και τόνισε ότι η απόκτηση μεριδίων από κινεζικές εταιρείες «υπάρχει ήδη σε άλλα λιμάνια της δυτικής Ευρώπης».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ