Ο ράπερ ΛΕΞ μάζεψε σχεδόν 30.000 νέους ανθρώπους στη συναυλία του στο Καυτανζόγλειο, στη Θεσσαλονίκη. Το γεγονός προκάλεσε συζητήσεις, αντίστοιχες εκείνων που ακολούθησαν την, εξίσου επιτυχημένη, συναυλία του στη Νέα Σμύρνη. Πώς είναι δυνατόν ένας καλλιτέχνης που δεν εμφανίζεται στην τηλεόραση και δεν ακούγεται από τα ραδιόφωνα, να συγκεντρώνει αυτό το πλήθος κάτω από τη σκηνή του; Η απάντηση είναι απλή, αλλά δεν αρέσει σε κανέναν: σε μεγάλο βαθμό τα κανάλια και τα ραδιόφωνα δεν διατηρούν επαφή με τις νέες γενιές. Μπορεί να τους ενδιαφέρει το, υπερεκτιμημένο, δυναμικό κοινό, αλλά δεν έχουν ιδέα από τον δυναμισμό κοινωνικών ομάδων, οι οποίες κινούνται κάτω από τα ραντάρ των μετρήσεων και των διαφημιστικών εταιρειών. Η απουσία του ΛΕΞ από τα ραδιόφωνα δεν είναι πρόβλημα του ράπερ. Είναι πρόβλημα των ραδιοφώνων. Και όσο οι εκπομπές ελαφράς ενημέρωσης αντιμετωπίζουν τις συναυλίες του ως φαινόμενο, τόσο θα μεγαλώνουν την απόστασή τους από αυτό που πραγματικά συμβαίνει εκεί έξω.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ