Αγώνα δρόμου κάνουν 61 μεγάλα και μικρά ελληνικά λιμάνια να υλοποιήσουν επενδύσεις ύψους μέχρι και 90 εκατ. ευρώ για να προσαρμοστούν στους νέους κανόνες εισόδου και εξόδου υπηκόων τρίτων, εκτός Σένγκεν, χωρών. Με τις διαδικασίες να έχουν καθυστερήσει καθώς όλα θα πρέπει να είναι έτοιμα μέχρι την 1η Μαΐου 2023, κάποιοι ελπίζουν σε νέες παρατάσεις στην εφαρμογή των κανονισμών από την ΕΕ, αφού προβλήματα προσαρμογής αντιμετωπίζουν και άλλες χώρες. Οι νέες απαιτήσεις της συνθήκης Σένγκεν μπορεί να στερήσουν στην Ελλάδα τη δυνατότητα πρόσβασης κρουαζιεροπλοίων, θαλαμηγών και σκαφών αναψυχής από τρίτες χώρες, ενώ παράλληλα θα σταματήσει η καθημερινή σύνδεση των νησιών του Νότιου και Βόρειου Αιγαίου με τα τουρκικά παράλια.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ