Το Public Group πραγματοποιεί επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ με στόχο να καλύψει τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών. Τα πρώτα αποτελέσματα της νέας επενδυτικής στρατηγικής δείχνουν αύξηση μεριδίων σε όλες τις κατηγορίες και αύξηση πωλήσεων κατά 10% το πρώτο εννεάμηνο του 2022 σε σχέση με το 2021, με τις πωλήσεις να αναμένεται φέτος να ξεπεράσουν τα 500 εκατ. ευρώ σε Ελλάδα και Κύπρο. Μάλιστα το 2021, χρονιά μετασχηματισμού της εταιρείας, η λειτουργική κερδοφορία της αυξήθηκε στα 2,2 εκατομμύρια ευρώ από 1,4 εκατομμύρια ευρώ που ήταν το 2020.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ