Η αγοραστική κίνηση στην Ελλάδα είναι πέμπτη από το τέλος. Υπάρχουν μεγάλα οικονομικά προβλήματα και προβλέψεις «τυλιγμένες» με γκρίζα χρώματα, όσο προχωράει το φθινόπωρο και φθάνουμε στον χειμώνα. Οι καταναλωτές είναι προβληματισμένοι, τα καλάθια των super markets δεν είναι πλέον γεμάτα με όλα τα αγαθά. Οι εικόνες όμως πρέπει να επισημάνουμε ότι πολλές φορές αλλάζουν. Είναι εντελώς διαφορετικές. Το καλάθι της νοικοκυράς περιέχει μόνο τα απαραίτητα, χωρίς εκείνα τα προϊόντα τυλιγμένα σε αστραφτερά χρυσοκόκκινα χαρτιά. Το κέικ σοκολάτας με βατόμουρα, τα σοκολατάκια πασπαλισμένα με «μπλε» ζάχαρη, τα γλυκά και κουλουράκια σε δεκάδες γεύσεις, ακόμα και ένα μπουκάλι κρασί που συνοδεύει το φαγητό, χαρίζοντας λίγες στιγμές ευδαιμονίας. Υπάρχουν όμως και εικόνες με ανθρώπους οι οποίοι δεν ανήκουν στην ανώτερη οικονομική τάξη και είναι πανέτοιμοι να ξοδέψουν και το τελευταίο τους ευρώ με σκοπό να διασκεδάσουν, αποκτήσουν πράγματα που ξεπερνούν το βαλάντιό τους, ταξιδέψουν σε ακριβούς προορισμούς. Οι εμπορικοί δρόμοι στις μεγάλες πόλεις είναι γεμάτοι όπως και τα café και εστιατόρια. Οι δημοφιλείς ταξιδιωτικοί προορισμοί από την Αράχωβα μέχρι τα Τρίκαλα Κορινθίας, τα Μετέωρα, τη Λίμνη Πλαστήρα είναι υπερπλήρεις.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ