Στο Παρίσι, οι Γάλλοι είχαν και πάλι το πάνω χέρι με τη Renault να κερδίζει τα φώτα της δημοσιότητας, με ένα μοντέλο που αντλεί τη σχεδιαστική του έμπνευση από το παρελθόν. Το πρωτότυπο Renault 4ever Trophy είχε την πιο καλοφωτισμένη γωνιά στηνΕκθεση του Παρισιού τραβώντας τους προβολείς της δημοσιότητας στο περίπτερό της, με τον μανδύα του ηλεκτρικού crossover που έχει και αρκετές καταβολές από το θρυλικό 4L Trophy. Μάλιστα, ο προπομπός όπου η Renault έδωσε μια ισχυρή γεύση με το 4ever Trophy δεν θα μείνει στα χαρτιά, αλλά θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2025, με τις τελευταίες προδιαγραφές όσον αφορά τα οχήματα μηδενικών ρύπων. Είναι ένα κόμπακτ σε διαστάσεις μοντέλο, με το μήκος του να αγγίζει τα 4,1 μέτρα, το πλάτος τα 1,95 μέτρα και το ύψος που ορίζεται στα 1,9 μέτρα. Το κόνσεπτ έκθεμα φέρει ζάντες 19″. Κάτω από το καπό του φέρει ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 134 ίππωνπου αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία χωρητικότητας 42 kWh. Το παραπάνω σχήμα του προσφέρει έπειτα από μια πλήρη φόρτιση αυτονομία 402 χλμ., ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε εννέα δευτερόλεπτα. Η εταιρεία αναφέρει ότι το χαρακτηρίζει η πρακτικότητα στο εσωτερικό του με τους επιβάτες να απολαμβάνουν την πλήρη συνδεσιμότητα χάρη στις πολλαπλές εφαρμογές που προσφέρει.
Με DNA από το παρελθόν. Εχει ιδιαίτερα μυώδες παρουσιαστικό. Η εξωτερική του εμφάνιση παραπέμπει σε ένα στιβαρό off-road αυτοκίνητο με σχάρα από ανθρακονήματα, ενώ έχει ιδιαίτερα μεγάλη απόσταση από το έδαφος για να προσπερνά τα εμπόδια χωρίς κίνδυνο. Το εκτός δρόμου παρουσιαστικό του ενισχύεται από τα μαύρα πλαστικά. O υπεύθυνος σχεδιασμού της Renault τόνισε: «Για να προσαρμόσουμε το 4ever Trophy στη σύγχρονη εποχή, εμποτίσαμε το βελτιωμένο σχήμα του με τεχνολογική πολυπλοκότητα». Kαι όπως φαίνεται τα έχουν καταφέρει εξαιρετικά, τόσο σε τεχνολογικό επίπεδο όσο και σε σχεδιαστικό. Το Renault 4 είναι από τα πιο ιστορικά μοντέλα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Εχει σημειώσει οκτώ εκατομμύρια πωλήσεις σε περισσότερες από 100 χώρες και κατάφερε να κρατηθεί στην αγορά για 31 χρόνια (1961-1992), ενώ πλέον είναι από τα πιο ιστορικά αυτοκίνητα που διατηρεί πολύ υψηλή την τιμή του στην αγορά των κλασικών.