Το κείμενό του «Η τέχνη να πεθαίνεις» στον «New Yorker», τον Δεκέμβριο του 2019, εντάχθηκε σε έναν άτυπο «Κανόνα» με τα καλύτερα αυτοβιογραφικά σημειώματα της δεκαετίας. Και όχι άδικα: για τον κριτικό τέχνης Πίτερ Σέλνταλ (Peter Schjeldahl), που έφυγε από τη ζωή με καρκίνο του πνεύμονα, στις 21 Οκτωβρίου, αξία – εκτός από τα αριστουργήματα των μεγαλύτερων δημιουργών – είχε η «τέχνη να γράφεις» – για την τέχνη, αλλά όχι μόνο. «Ο θάνατος μοιάζει μάλλον με τη ζωγραφική παρά με τη γλυπτική, επειδή μπορείς να δεις μόνο μία όψη» σημείωνε εκεί. «Μονόχρωμος – σαν το πρώην Τείχος του Βερολίνου, η κανονική απόχρωση του οποίου ήταν ενός γκρίζου μαυσωλείου, αλλά τα παιδιά στη δυτική πλευρά το εξιδανίκευαν γεμίζοντάς το με γκραφίτι. Κάτι τέτοιο προσπαθώ να κάνω κι εγώ εδώ».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ