Το κείμενό του «Η τέχνη να πεθαίνεις» στον «New Yorker», τον Δεκέμβριο του 2019, εντάχθηκε σε έναν άτυπο «Κανόνα» με τα καλύτερα αυτοβιογραφικά σημειώματα της δεκαετίας. Και όχι άδικα: για τον κριτικό τέχνης Πίτερ Σέλνταλ (Peter Schjeldahl), που έφυγε από τη ζωή με καρκίνο του πνεύμονα, στις 21 Οκτωβρίου, αξία – εκτός από τα αριστουργήματα των μεγαλύτερων δημιουργών – είχε η «τέχνη να γράφεις» – για την τέχνη, αλλά όχι μόνο. «Ο θάνατος μοιάζει μάλλον με τη ζωγραφική παρά με τη γλυπτική, επειδή μπορείς να δεις μόνο μία όψη» σημείωνε εκεί. «Μονόχρωμος – σαν το πρώην Τείχος του Βερολίνου, η κανονική απόχρωση του οποίου ήταν ενός γκρίζου μαυσωλείου, αλλά τα παιδιά στη δυτική πλευρά το εξιδανίκευαν γεμίζοντάς το με γκραφίτι. Κάτι τέτοιο προσπαθώ να κάνω κι εγώ εδώ».
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ