Τα χρώματα έχουν αφήσει τα ίχνη τους διακριτικά πάνω στην ξύλινη επιφάνεια του καβαλέτου που στέκει μόνο του στην είσοδο του δεύτερου ορόφου του Μουσείου Μπενάκη. Αλλοτινός σύντροφος του Γιάννη Μόραλη, στέκει άδειο, χωρίς έναν τελαρωμένο καμβά πάνω του, αλλά και χωρίς τον σπουδαίο ζωγράφο απέναντί του να υποδέχεται τους επισκέπτες της περιοδικής έκθεσης «Γιάννης Μόραλης, χώρος ιδιωτικός». Μια έκθεση που λειτουργεί ως ένα παράθυρο στον άγνωστο κόσμο του δημιουργού, ο οποίος δεν επηρέασε μόνο καθοριστικά μέσα από το έργο και τη διδασκαλία του το τοπίο της μεταπολεμικής τέχνης στην Ελλάδα, αλλά κατάφερε επιπλέον να εξοικειώσει το κοινό με την τέχνη, καθώς η δουλειά του δεν βρισκόταν μόνο σε μουσεία και γκαλερί, αλλά από το μετρό ως την πρόσοψη του ξενοδοχείου Χίλτον κι από τα εξώφυλλα των δίσκων του Μάνου Χατζιδάκι και του Μίκη Θεοδωράκη ως τις ποιητικές συλλογές του Γιώργου Σεφέρη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ