Βρέθηκε τρυπημένος από θραύσματα γυαλιού και κομμάτια ξύλου που προέρχονταν από το τζάμι και το πλαίσιο ενός κοντινού παραθύρου το οποίο έγινε κομμάτια από τη φονική έκρηξη που συγκλόνισε το λιμάνι της Βηρυτού τον Αύγουστο του 2020. Δύο χρόνια μετά αυτός ο ανώνυμος πίνακας που εντοπίστηκε «τραυματισμένος» σε μια έπαυλη όχι απλώς αποκτά ταυτότητα, αλλά αναγνωρίζεται από τους ειδικούς ως ένας χαμένος πίνακας της Αρτεμισίας Τζεντιλέσκι, της σπουδαίας ιταλίδας ζωγράφου του 17ου αιώνα, γνωστής για την απεικόνιση δυναμικών γυναικών από βιβλικές και μυθολογικές σκηνές. Γεγονός που ανεβάζει τον αριθμό των σωζόμενων έργων της σε 61. Στον πίνακα απεικονίζονται ο  Ηρακλής και η Ομφάλη. Σύμφωνα με τον μύθο, ο ήρωας κατέληξε σκλάβος στην αυλή της βασίλισσας της Λυδίας μετά τον φόνο του Ιφίτου και γι’ αυτό απεικονίζεται να κρατά ρόκα και αδράχτι κάνοντας γυναικείες δουλειές αντί για το όπλο-σύμβολό του, το ρόπαλο.