Η ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου έχει καλυφθεί από ένα «γκρίζο σύννεφο», καθώς οι ναύλοι σε όλα τα τμήματα έχουν μειωθεί σημαντικά από τα μέσα Οκτωβρίου, με τον δείκτη των capes, τον Baltic Capesize Index (BCI), να χάνει σε εβδομαδιαία βάση 19,4% και τον δείκτη των panamax (BPI) 15,3%. Τα μικρότερα μεγέθη πλοίων εμφάνισαν ανάλογη εικόνα. Οπως επισημαίνει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv, η πτώση της αγοράς οφείλεται στη μειωμένη οικονομική δραστηριότητα. Ενδεικτικά αναφέρει ότι η Παγκόσμια Ενωση Χάλυβα προβλέπει ότι η ζήτηση χάλυβα θα συρρικνωθεί κατά 2,3% το 2022, έπειτα από αύξηση 2,8% το 2021, ενώ το 2023 εκτιμάται ότι θα σημειώσει μια μικρή ανάκαμψη 1,0%.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ