Μέσα στους Βρετανούς Εργατικούς – με τις ευλογίες της ηγεσίας τους – λειτουργεί ένα δίκτυο ονόματι «Εργατικοί Μαζί». Πρόκειται για βουλευτές, εργαζόμενους στο κόμμα, φέροντες κομματική ταυτότητα και μέλη θινκ-τανκ, οι οποίοι έχουν πια έναν νέο επικεφαλής. Αυτός, λοιπόν, δήλωσε στην «Guardian» πως αν θέλουν να κερδίσουν τις επόμενες εκλογές, θα πρέπει να αποκτήσουν «κοφτερή σαν λέιζερ εστίαση». Θα πρέπει, δηλαδή, να βρουν ποιες θα είναι οι προτεραιότητες τις οποίες θα παρουσιάσουν στους ψηφοφόρους. Και θα πρέπει να επικεντρώσουν σ’ εκείνες αντί να υπόσχονται τα πάντα στους πάντες. Η συμβουλή του δεν περιέχει καμία σοφία. Επί Κόρμπιν, άλλωστε, οι Εργατικοί είχαν χάσει μια εθνική αναμέτρηση επειδή δεν είχαν ένα ξεκάθαρο μήνυμα να εκπέμψουν. Το συνεκτικό αφήγημα που εισηγείται είναι ένα προεκλογικό εργαλείο στο οποίο ομνύουν όλοι όσοι έχουν τρέξει πολλές προεκλογικές καμπάνιες, στη Μεγάλη Βρετανία κι οπουδήποτε αλλού. Οχι μόνο γιατί πλέον οι περίοδοι πριν απ’ τις κάλπες καθορίζονται από δύο το πολύ θέματα – όπως λένε κομματικοί επικοινωνιολόγοι κι εκλογολόγοι.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ