Η Capital-Executive Ship Management Corp. παρέλαβε με επιτυχία το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Manzanillo Express» (φωτογραφία), μεταφορικής ικανότητας 13.300 teu. Είναι το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ψύξης (reefers) που κατασκευάστηκε ποτέ από τη Hyundai Samho Heavy Industries, με μεταφορική ικανότητα 2.220 εμπορευματοκιβωτίων ψύξης και συνολικής χωρητικότητας 65.000 τόνων εμπορευμάτων. Εφαρμόζοντας τεχνολογίες αιχμής που στοχεύουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του πλοίου, το «Manzanillo Express» συνδυάζει προηγμένα «πράσινα» χαρακτηριστικά, τα οποία έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας μέχρι και 35% και συνεπώς μειωμένες εκπομπές άνθρακα, όπως επίσης και τη μείωση περισσότερο από 85% ορισμένων επιβλαβών εκπομπών (NOx & SΟx), σε σύγκριση με παλαιότερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παρόμοιας μεταφορικής ικανότητας. Το πλοίο λειτουργεί σύμφωνα με τα υψηλότερα επιχειρησιακά περιβαλλοντικά πρότυπα, συμπεριλαμβανομένης της πλήρους συμμόρφωσης με το IMOs EEDI Phase 3, και τη λειτουργία Tier III μαζί με το υβριδικό σύστημα καθαρισμού καυσαερίων (scrubber). Το «Manzanillo Express» μπορεί να χρησιμοποιεί ως καύσιμο, με ορισμένες μετατροπές, υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG ready) και έχει ήδη εγκατεστημένο ένα πλήρες εναλλακτικό σύστημα απόκτησης ηλεκτρικής ισχύος από τη στεριά (AMP) όταν βρίσκεται σε λιμάνι (cold ironing).
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ