Υπήρξε μια ωραία εποχή όπου οι καλλιτέχνες, οι συγγραφείς, οι δημοσιογράφοι, όσοι τελοσπάντων παρήγαγαν περιεχόμενο, ήταν τυχεροί αν πληρώνονταν για τη δουλειά τους. Ιδίως σε περιφερειακές χώρες και σε μικρές γλώσσες, ακόμα και μεγάλα μπεστ σέλερ δεν απέφεραν έσοδα στους δημιουργούς τους, είτε διότι τα δικαιώματα είχαν εκχωρηθεί στον εκδότη, παραγωγό, καναλάρχη κ.λπ., είτε διότι η κλοπή ήταν συμφέρουσα – άντε να σε βρει ο παραγωγός περιεχομένου π.χ. από τη Γερμανία αν χρησιμοποιούσες τη δουλειά του π.χ. στα ελληνικά.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ