Βασικοί ανασταλτικοί παράγοντες για την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα συνιστούν τα μεταφορικά έξοδα, οι χρόνοι παράδοσης των προϊόντων, η ανησυχία για ενδεχόμενη εξαπάτηση και η απουσία επιλογής πληρωμής με αντικαταβολή. Αυτό δείχνει η κλαδική έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού στο ηλεκτρονικό εμπόριο, σύμφωναμε την οποία οι καταναλωτές είναι πιο απαιτητικοί απέναντι στα χαρακτηριστικά που αναμένουν να πληρούν τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα σε σχέση με τα αλλοδαπής έδρας, αλλά τείνουν νατα προτιμούν με γνώμονα την ενίσχυση των ελληνικών καταστημάτων. Το 95% των καταναλωτών είναι ευχαριστημένοι από τη συνολική εμπειρία τους ως ηλεκτρονικοί καταναλωτές, δεδομένου και ότι φαινόμενα εξαπάτησης δεν εμφανίζονται συχνά στην πράξη. Η κλαδική έρευνα αποτελεί την πρώτη ευρεία έρευνα που έχει πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα για τις ανταγωνιστικές συνθήκες στον κλάδο και έδειξεότι το υψηλό κόστος δημιουργίας, λειτουργίας και προώθησης επηρεάζει περισσότερο τις μικρού μεγέθους επιχειρήσεις, ενώ υπάρχει δυσχέρεια πρόσβασης των επιχειρήσεων σε χρηματοδότησηκαιτο κόστος χρήσης υπηρεσιών πληρωμών, ιδίως των POS και οι υψηλές χρεώσεις των τραπεζών για ηλεκτρονικές συναλλαγές, αποτελεί πρόβληματο οποίο επηρεάζει περισσότερο τις μικρού μεγέθους επιχειρήσεις.