Η χρήση των ζώων είναι μια πρακτική που δεν είναι καινούργια στις παραστατικές τέχνες και ιδίως σε μεγάλες παραγωγές όπερας, όπως για παράδειγμα σε πολλές από τις μνημειώδεις παραγωγές της «Αΐντας» ή της «Μποέμ» του Τζεφιρέλι σε Αρένα της Βερόνας, Μετροπόλιταν κτλ. Η Εθνική Λυρική Σκηνή έχει κάνει μερικές φορές χρήση ζώων στη σκηνή για τις ανάγκες παραγωγών όπερας και μπαλέτου. Το 2000 στην παραγωγή της «Αννας Μπολένα» ο σκηνοθέτης Βασίλης Νικολαΐδης ζήτησε να ανέβουν στη σκηνή δύο υπέροχα σκυλιά ράτσας Μπορζόι στη σκηνή του κυνηγιού. Για τις ανάγκες της παραγωγής, απευθυνθήκαμε σε συνεργάτη της ΕΛΣ, ο οποίος είχε ως οικόσιτα τα δύο σκυλιά και ο οποίος ντυμένος με κοστούμι της παράστασης τα κρατούσε στη βόλτα τους επί σκηνής. Το 2009, για τις ανάγκες του «Τανχόιζερ» του Βάγκνερ, η σκηνοθεσία του Γκράχαμ Βικ προέβλεπε την παρουσία ενός αλόγου στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής. Απευθυνθήκαμε σε ειδικό εκπαιδευτή αλόγων και φυσικά ακολουθήσαμε το πρωτόκολλο για την ασφαλή μεταφορά και παρουσία του ζώου στη σκηνή. Τέλος, το 2009 για τις ανάγκες της παραγωγής του Μπαλέτου της ΕΛΣ «Η Κακοφυλαγμένη Κόρη», φέραμε στη σκηνή του Ολύμπια ένα πόνι. Παρά τους περιορισμένους χώρους του θεάτρου της οδού Ακαδημίας, τηρήθηκαν απολύτως οι κανονισμοί για τη χρήση του εν λόγω ζώου. Αξίζει να σημειωθεί ότι φροντίζουμε πάντα η αναμονή του ζώου πριν βγει στη σκηνή να είναι όσο το δυνατόν πιο σύντομη και ο χώρος που το φιλοξενεί άνετος και ήσυχος.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ