Ο Δημήτρης Τάρλοου επιλέγει εκ νέου το ιψενικό θέατρο πέντε χρόνια μετά την «Αγριόπαπια» – με ένα έργο «πιο δύσκολο στον χειρισμό», όπως λέει στη συνέντευξή μας – και η Λένα Παπαληγούρα συνεργάζεται με τον σκηνοθέτη μετά τις «Τρεις αδερφές» του Τσέχοφ, σε έναν ρόλο – δώρο, όπως τον χαρακτηρίζει. Το «Κουκλόσπιτο» είναι ένα έργο για «μια γυναίκα που δεν μπορεί να είναι ο εαυτός της στη σύγχρονη κοινωνία», όπως παρατηρεί ο δημιουργός του για τη Νόρα. Μια κόρη – κούκλα, μια σύζυγος – κούκλα και μια μητέρα – κούκλα, που αποχωρεί από το οικογενειακό κέλυφος για να μην αφήσει πίσω της άλλες κούκλες. Το βάρος, ωστόσο, ίσως βρίσκεται σε εκείνο το «σύγχρονη κοινωνία»: ο Ιψεν δεν γράφει με μονοσήμαντο φεμινιστικό περιεχόμενο, αλλά για ανθρώπους που αναζητούν τη θέση τους και την αλήθεια τους, όποια κι αν είναι αυτή.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ