Ο Δημήτρης Τάρλοου επιλέγει εκ νέου το ιψενικό θέατρο πέντε χρόνια μετά την «Αγριόπαπια» – με ένα έργο «πιο δύσκολο στον χειρισμό», όπως λέει στη συνέντευξή μας – και η Λένα Παπαληγούρα συνεργάζεται με τον σκηνοθέτη μετά τις «Τρεις αδερφές» του Τσέχοφ, σε έναν ρόλο – δώρο, όπως τον χαρακτηρίζει. Το «Κουκλόσπιτο» είναι ένα έργο για «μια γυναίκα που δεν μπορεί να είναι ο εαυτός της στη σύγχρονη κοινωνία», όπως παρατηρεί ο δημιουργός του για τη Νόρα. Μια κόρη – κούκλα, μια σύζυγος – κούκλα και μια μητέρα – κούκλα, που αποχωρεί από το οικογενειακό κέλυφος για να μην αφήσει πίσω της άλλες κούκλες. Το βάρος, ωστόσο, ίσως βρίσκεται σε εκείνο το «σύγχρονη κοινωνία»: ο Ιψεν δεν γράφει με μονοσήμαντο φεμινιστικό περιεχόμενο, αλλά για ανθρώπους που αναζητούν τη θέση τους και την αλήθεια τους, όποια κι αν είναι αυτή.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ