Οταν έγινε γνωστή η είδηση ότι ο Ιλον Μασκ αναγκάστηκε τελικά να αγοράσει το Twitter, την εταιρεία που προσπαθούσε – επί μήνες – να αποφύγει να αγοράσει, θύμισε σε πολλούς παρατηρητές τη διαφήμιση του 1979 για τις ξυριστικές μηχανές Remington, στην οποία ο πρόεδρος της εταιρείας Βίκτορ Κιάμ διακήρυττε ότι του άρεσε τόσο πολύ η ηλεκτρική ξυριστική μηχανή «ώστε αγόρασα την εταιρεία».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ