Η Mercedes-Benz αύξησε την αξία του εμβληματικού της εμπορικού σήματος κατά 10% τον περασμένο χρόνο, σύμφωνα με την έρευνα «Best Global Brands 2022» της Interbrand. Και σε αυτό έχει συμβάλλει η μετάβαση της φίρμας προς τον εξηλεκτρισμό. Πάντως η γερμανική φίρμα αναφέρει ότι στόχος είναι να δοθεί ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στον τομέα της πολυτελείας και να αξιοποιηθούν ακόμα περισσότερο οι ευκαιρίες ανάπτυξης και κερδοφορίας. Η Mercedes-Benz στοχεύει να κατασκευάζει τα πιο επιθυμητά αυτοκίνητα στον κόσμο και να ηγηθεί στην ηλεκτροκίνηση και το λογισμικό οχημάτων. Η απόφαση να γίνει πλήρως ηλεκτρική σε κάθε τομέα έως το 2030 και ο στόχος να γίνει ανθρακικά ουδέτερη έως το 2039.