Η κρίση έπληξε και τις χορηγίες στη F1
Οι χορηγίες στη Formula 1 από εταιρείες κρυπτονομισμάτων μειώνονται λόγω της γενικότερης οικονομικής κατάστασης αλλά και της στροφής σε πιο ασφαλείς επενδύσεις. Οι εταιρείες κρυπτονομισμάτων είναι από τους μεγαλύτερους χορηγούς της Formula 1 δαπανώντας εκατομμύρια δολάρια σε φανταχτερές συμφωνίες διαφήμισης. Περίπου το 80% των ομάδων F1 έχουν τουλάχιστον μία διαφημιζόμενη εταιρεία στα κρυπτονομίσματα. Η Crypto.com έχει μάλιστα συμφωνία ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων με τον ίδιο τον όμιλο διαχείρισης των αγώνων αυτών αναφέρει το Bloomberg.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ