Το (πρώτο) «καλάθι του νοικοκυριού» την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου «έσβησε» στα εκατοντάδες προϊόντα που περιελάμβανε τις συνέπειες του πληθωρισμού ενός και, σε πολλές περιπτώσεις, δύο μηνών και με το «καλημέρα» ενέτεινε τον ανταγωνισμό στα σουπερμάρκετ καθώς σε μόλις 48 ώρες δύο αλυσίδες προχώρησαν σε μείωση τιμών σε βασικά προϊόντα του καλαθιού τους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ