Το Κατάρ κρύβει το αλκοόλ. Με εντολή των μελών της βασιλικής οικογένειας του μικρού εμιράτου, οι διοργανωτές του Μουντιάλ προσπαθούν να κάνουν όσο το δυνατόν αόρατες τις σκηνές που θα στηθούν δίπλα στα στάδια στις οποίες θα σερβίρεται μπίρα. Η Budweiser έχει καταβάλει 75 εκατ. δολάρια και είναι μία από τις πιο ισχυρές χορηγούς της FIFA. Πλέον οι διοργανωτές μαζί με τη διεθνή ομοσπονδία αναζητούν τη χρυσή τομή ώστε κανείς να μη δυσαρεστηθεί.  

Οι οδηγίες δόθηκαν από τη βασιλική οικογένεια λόγω του φόβου που υπάρχει πως «η σημαντική παρουσία αλκοόλ στα γήπεδα κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου θα μπορούσε να ενοχλήσει τον τοπικό πληθυσμό κι έτσι να αποτελέσει πιθανό πρόβλημα ασφάλειας» εκτιμά η εφημερίδα «New York Times».   

Γ.Ν.