Μια σειρά αναλύσεων και δηλώσεων συγκλίνει στο συμπέρασμα ότι η κρίση στην αυτοκινητοβιομηχανία οφείλεται αφενός στις αδυναμίες της (εξωγενείς και ενδογενείς) να κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή σε όλο τον κόσμο, αφετέρου στη δυσκολία προσήλωσης στα πραγματικά δεδομένα, όπως οι τιμές των πρώτων υλών για την κατασκευή μπαταριών (είναι το ένα τρίτο του κόστους κατασκευής ενός ηλεκτρικού) που παραμένουν στα ύψη, με αποτέλεσμα να κλονίζεται ο αρχικός στόχος που είναι ο εκδημοκρατισμός της ηλεκτροκίνησης.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ