H Audi παρουσίασε το νέο λογότυπό της που βασίζεται στα τέσσερα δαχτυλίδια. Πλέον το φρεσκαρισμένο σήμα της γερμανικής φίρμας απαλλάσσεται από το χρώμιο, διαθέτει νέα γραμματοσειρά και είναι πιο απλό και καθαρό στην εμφάνισή του. Οπως τονίζουν τα στελέχη της φίρμας, έχει γίνει η χρήση ενός δισδιάστατου λογότυπου στο εξωτερικό των οχημάτων της Audi, κάτι που εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2019. Το όραμα της Audi είναι να μεταφέρουμε την εταιρική ταυτότητα από το ψηφιακό περιβάλλον.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ