Στη συναυλία της 26ης Νοεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών συντρέχουν τρεις λόγοι ώστε να συστήνεται ως ολοκληρωμένη πρόταση. Εμφανίζεται κατ’ αρχάς η Ορχήστρα Δωματίου της Ευρώπης (Chamber Orchestra of Europe), η οποία ιδρύθηκε το 1981 από νέους μουσικούς, μέλη της Ορχήστρας Νέων της Ευρωπαϊκής Κοινότητας. Τα περίπου 60 μέλη της δραστηριοποιούνται παράλληλα ως εξάρχοντες καθώς και ως ερμηνευτές μουσικής δωματίου και καθηγητές, ενώ η ταυτότητά της διαμορφώθηκε από συνεργασίες με τον Κλάουντιο Αμπαντο και τον Νικολάους Αρνονκούρ. Ερμηνεύτρια της βραδιάς θα είναι η βιολονίστρια Ζανίν Γιάνσεν, η οποία συνεργάζεται τακτικά με τη Φιλαρμονική του Βερολίνου, την Ορχήστρα της Βαυαρικής Ραδιοφωνίας, τη Συμφωνική του Λονδίνου, την Ορχήστρα της Εθνικής Ακαδημίας της Αγίας Καικιλίας, τη Φιλαρμονική της Νέας Υόρκης κ.ά. Και, τέλος, μαέστρος θα είναι ο διευθυντής που δίνει ρυθμό στη Βασιλική Οπερα του Λονδίνου (στο Κόβεντ Γκάρντεν) τα τελευταία 20 χρόνια, αλλά και στην Ορχήστρα της Εθνικής Ακαδημίας της Αγίας Καικιλίας από το 2005. Του χρόνου, άλλωστε, θα γίνει Chief Conductor Designate της Συμφωνικής του Λονδίνου, ενώ από το 2024 θα αναλάβει πλήρη καθήκοντα Chief Conductor. Ο Αντόνιο Παπάνο μιλάει στα «Πρόσωπα» για τη συναυλία, όπου παρουσιάζονται το «Πρώτο κοντσέρτο για βιολί και ορχήστρα σε ρε μείζονα» του Προκόφιεφ, «Ο τάφος του Κουπρέν» του Μορίς Ραβέλ, η «Σερενάτα για ορχήστρα εγχόρδων σε μι μείζονα» του Ντβόρζακ και οι «Χοροί της Γκαλάντα» του Ζόλταν Κόνταϊ.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ