Η Toyota έχει καταστεί σε πρωταγωνίστρια της υβριδικής τεχνολογίας χάρη στο Prius, το μοντέλο που κατάφερε να διαδώσει τη συγκεκριμένη τεχνολογία τα τελευταία 25 χρόνια. Το ιαπωνικό μοντέλο πέρασε στην πέμπτη του γενιά με σύμμαχο το νέο plug – in υβριδικό σύστημα που εξελίχθηκε από τον ιάπωνα κατασκευαστή. Συγκεκριμένα η νέα γενιά προσφέρει ένα κινητήρα 2 λίτρων που αποδίδει 151 ίππους και επικουρικά συνεργάζεται με ένα νέο, ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια με ονομαστική απόδοση 120 kW (163 ίπποι). Σύμφωνα με το εργοστάσιο, η συνδυαστική ισχύς του συστήματος ανέρχεται στα 164 kW, που σημαίνει 223 ίππους. Το τεχνολογικό πακέτο συμπληρώνεται από τη νέα μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία διαθέτει κυψέλες με μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα και μέγιστη χωρητικότητα 13,6 kWh. Στα υπόλοιπα σημεία το νέο Prius έχει πιο αεροδυναμικό αμάξωμα και προσφέρει μεγαλύτερους χώρους. Το νέο Prius βασίζεται στο δάπεδο GA-C, που ακολουθεί τη γνωστή αρχιτεκτονική TNGA της Toyota. Η μπαταρία έχει τοποθετηθεί στο πάτωμα του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα το χαμηλότερο κέντρο βάρους, στοιχείο που βελτιώνει σημαντικά την οδική συμπεριφορά. Υπάρχουν δύο οθόνες, μία 7” για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 7” και μία για το infotainment στο κέντρο του ταμπλό. Το λανσάρισμά του αναμένεται να πραγματοποιηθεί την άνοιξη του 2023.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ