Οι κρύσταλλοι λάμπουν στις βιτρίνες, σκορπίζοντας στην αθηναϊκή νύχτα ένα μαγικό φως. Είναι το φως των Χριστουγέννων, που γοητεύει και χαρίζει μηνύματα αισιοδοξίας. Οι άνθρωποι σταματούν έξω από τις βιτρίνες και κοιτάζουν μαγεμένοι, τις αστραφτερές κλωστές που «αγγίζουν» ρούχα, παπούτσια, κοσμήματα, ακόμα και γλυκές δημιουργίες. Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων στην Αθήνα αλλά και τη Θεσσαλονίκη, αποφάσισαν μέσα σε ένα εξαιρετικά δύσκολο χειμώνα που έρχεται, να ξοδέψουν πολλά χρήματα, με σκοπό να χαρίσουν στις βιτρίνες τους ένα διεθνές, γιορτινό άγγιγμα. Οι ανάλογες στη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, το Παρίσι, το Μιλάνο, αποτελούν πρότυπα αν και η πελατεία δεν είναι η ίδια. Οι συγκεκριμένες μεγαλουπόλεις συγκεντρώνουν σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς, εκατομμύρια τουρίστες οι οποίοι επιδίδονται σε… αδυσώπητο shopping. Τα χρήματα που ξοδεύονται είναι απίστευτα, αφού επιστρατεύονται κορυφαίοι δημιουργοί και διάσημοι σχεδιαστές όπως οι Dolce & Gabbana, ο Tom Ford, οι οίκοι Dior και Chanel, κ.ά.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ