Οι πυρκαγιές και εκρήξεις πάνω στα πλοία είναι υπεύθυνες για τις πιο υψηλές ασφαλιστικές αποζημιώσεις στη ναυτιλία, ενώ ένα επιπλέον πρόβλημα σε αυτή τη συγκυρία είναι και η άνοδος του πληθωρισμού σύμφωνα με μία νέα μελέτη τηςAllianz Global Corporate & Specialty (AGCS). ΗAGCS ανέλυσε περισσότερες από 240.000 ασφαλιστικές απαιτήσεις που δημιουργήθηκαν την περίοδο Ιανουάριος 2017 – Δεκέμβριος 2021, συνολικής αξίας περίπου 9,2 δισ. ευρώ, και εντόπισε ποιες αιτίες επηρεάζουν σημαντικά το ύψος των ζημιών στον ναυτιλιακό κλάδο. Οι πυρκαγιές αντιπροσώπευαν το 18% της συνολικής αξίας των αποζημιώσεων (ανήλθαν στα 1,65 δισ. ευρώ) έναντι 13% την προηγούμενη πενταετία. Ενας παράγοντας που συμβάλλει στην αύξηση του κινδύνου πυρκαγιάς στα πλοία είναι η εσφαλμένη δήλωση ή η μη δήλωση του επικίνδυνου φορτίου. Επίσης παρατηρείται έξαρση των πυρκαγιών από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου σε ηλεκτρικά οχήματα. Μια τέτοια πυρκαγιά που ξεκίνησε από μπαταρία θεωρήθηκε υπεύθυνη για τη βύθιση του οχηματαγωγού «Felicity Ace» στον Ατλαντικό Ωκεανό, μαζί με το φορτίο 4.000 οχημάτων του τον Μάρτιο του 2022.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ