Ο καλύτερος, ίσως, «κατασκευαστής» κινηματογραφικών ονείρων των τελευταίων 45 χρόνων του Χόλιγουντ, ο Στίβεν Σπίλμπεργκ, παραγωγικός όσο λίγοι (αλλά εδώ και χρόνια είναι σε θέση να έχει αυτή την πολυτέλεια), βρίσκεται και πάλι στην επικαιρότητα με το «The Fabelmans» (ΗΠΑ, 2022), μια πλούσια ταινία εποχής που θα ακουστεί στα προσεχή Οσκαρ, ίσως και κερδίσει κάποια. Με το «βρίσκεται στην επικαιρότητα» δεν αναφέρομαι μόνο στο ότι ο Σπίλμπεργκ παρουσιάζει μια νέα ταινία, μόλις έναν χρόνο μετά το «West Side Story», αλλά και στο θέμα αυτής της ταινίας, που είναι ο… ίδιος. Οχι φυσικά με τ’ όνομά του αλλά ως Σαμ Φέιμπελμαν, το alter ego του, τον οποίο γνωρίζουμε ως πιτσιρικά (Ματέο Ζοράιον Φράνσις-Ντεφόρντ) ενώ ανακαλύπτει τη μαγεία του κινηματογράφου στη δεκαετία του 1950 (πρώτη ταινία που βλέπει σε αίθουσα είναι το πολύκροτο για την εποχή του «Ογδοον θαύμα») και «ταξιδεύουμε» μαζί του όταν έχει γίνει πλέον έφηβος (Γκάμπριελ ΛαΜπελ), αποφασισμένος ότι στη μαγεία αυτή βρίσκεται το μέλλον του.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ