Το καλοκαίρι του 1981 στο Φεστιβάλ Αθηνών το Berliner Ensemble, ο θίασος που ίδρυσε ο Μπρεχτ, γκρέμισε όλες τις θεωρίες και τις αισθητικές περί «Εθνικού Θεάτρου» που είχαν κατακυριεύσει και τον ελληνικό Τύπο. Είδαμε μια παράσταση που ανήκε στην ένδοξη γερμανική αισθητική του θεάτρου, όπως μας την είχαν «διδάξει» στις σχολές και στις παραστάσεις τους ο Φώτος Πολίτης, ο Ροντήρης, ο Μουζενίδης, ο Καραντινός, ο Μινωτής, η Κατερίνα, ο Μυράτ.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ