Μεγαλύτερη συμμετοχή επιχειρήσεων, αύξηση του τζίρου σε σχέση με πέρυσι αλλά και γενικευμένες εκπτώσεις από τις περισσότερες επιχειρήσεις δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας του ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ που διενεργήθηκε για έβδομη χρονιά και διερεύνησε τη συμμετοχή των εμπορικών επιχειρήσεων στην «Black Friday» 2022.

Σύμφωνα με την έρευνα, στις φετινές εκπτώσεις της «Black Friday» συμμετείχαν πάνω από έξι στις δέκα επιχειρήσεις λιανεμπορίου (61%), ποσοστό που ενισχύεται ελαφρώς σε σχέση με πέρυσι, οπότε και είχε συμμετάσχει το 56% των επιχειρήσεων. Δύο στις τρεις επιχειρήσεις (62%) υιοθέτησαν εκπτώσεις έως 30%, ενώ στο 1/3 (34%) το ποσοστό εκπτώσεων κυμάνθηκε μεταξύ 21% και 30%. Στο σύνολό τους οι λιανέμποροι δηλώνουν ικανοποιημένοι αναφορικά με την επισκεψιμότητα, καθώς για σχεδόν έξι στις δέκα επιχειρήσεις καταγράφηκε μέτριος ή υψηλός βαθμός ικανοποίησης.

Ανάλογη είναι και η εικόνα σε επίπεδο ικανοποίησης των επιχειρήσεων αναφορικά με τις πωλήσεις, αφού έξι στις δέκα  δήλωσαν μέτρια ή πολύ ικανοποιημένες. Το στοιχείο αυτό αποτελεί ένδειξη ότι δεν υπήρξε ουσιαστική απόκλιση μεταξύ επισκεψιμότητας καταστημάτων και υλοποίησης αγορών.

ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΚΟΥΦΟΥ