Συνδέθηκε για περισσότερες από έξι δεκαετίες με σημαντικές στιγμές της σύγχρονης ελληνικής Ιστορίας και πρωταγωνίστησε σε δεκάδες ελληνικές ταινίες. Οταν έκλεισε τον κύκλο του ως ο αερολιμένας της πρωτεύουσας αποτέλεσε τόπο φιλοξενίας επτά αθλημάτων στο πλαίσιο των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, αλλά και χιλιάδων προσφύγων αργότερα. Πόσοι όμως γνωρίζουν ότι για την κατασκευή του διαδρόμου προσγείωσης το 1941 χρειάστηκε να ανατιναχτεί το αρτοποιείο που λειτουργούσε; Και ότι για την επέκτασή του εν έτει 1965 χρειάστηκε να διαλυθεί και να ξαναστηθεί σε άλλη θέση με τη βοήθεια ενός γερανού αυτοκινήτων το μνημείο τοπόσημο που έχει δώσει το όνομά του στην περιοχή – ένας ταφικός περίβολος του 4ου αι. π.Χ. (ο μεγαλύτερος σωζόμενος του είδους του με ύψος 5μ.) που στα χρόνια της Τουρκοκρατίας αποκαλούνταν «ελληνικό»;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ