Ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα κατέγραψαν δυο ακτοπλοϊκές γραμμές που για πρώτη φορά μπήκαν φέτος σε λειτουργία μετά από πολλά χρόνια σχεδιασμού και οραματισμού. Η ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου – Ελλάδας που υλοποιήθηκε κατά τη θερινή περίοδο με το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Daleela», όσο και η σύνδεση Θεσσαλονίκης – Σμύρνης που ξεκίνησε στις αρχές Οκτωβρίου και ανεστάλη πρόσφατα συζητούνταν πολλά χρόνια και τελικά για πρώτη φορά έγιναν πραγματικότητα φέτος. Ομως δεν είχαν και οι δυο το ίδιο θετικό αποτέλεσμα. Η γραμμή Κύπρου – Ελλάδας είχε πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα, ενώ η γραμμή Θεσσαλονίκης – Σμύρνης δεν δικαίωσε τις αρχικές προσδοκίες. Για να μην αδικηθεί καμία προσπάθεια, θα πρέπει να αναφερθεί ότι πρόκειται για δυο γραμμές με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Ειδικά η θαλάσσια σύνδεση Θεσσαλονίκης – Σμύρνης ξεκίνησε σε μία πολύ δύσκολη περίοδο και εκτός τουριστικής σεζόν.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ