Το κλίμα «μυρίζει εκλογές» – και ένα μεγάλο κομμάτι της άτυπης προεκλογικής περιόδου που έχει ήδη ξεκινήσει βασίζεται και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εκεί, παράλληλα με την επικοινωνία των κομμάτων, διεξάγεται ακόμα μια μάχη: αυτή των τρολ και των bots, των fake news και της προπαγάνδας, τα οποία όλοι αποκηρύττουν, αλλά, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, αξιοποιούν. Η πιο πρόσφατη ιστορία που φαίνεται πως τελικά συγκαταλέγεται στις ψευδείς ειδήσεις που αξιοποιήθηκαν και στην εσωτερική αναμέτρηση μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ ήταν η υπόθεση της μικρής Μαρίας, που γράφτηκε πως πέθανε πάνω σε ένα νησί του Εβρου – και η ιστορία της αναπαρήχθη αργότερα και από περισσότερο συστημικά ΜΜΕ στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ