«Δεν είχα τον χρόνο να γίνω η μούσα κανενός. Ημουν πολύ απασχολημένη με το να επαναστατήσω εναντίον της οικογένειάς μου και να μάθω πώς θα ολοκληρωθώ σαν καλλιτέχνις». Η παραπάνω φράση θα συνοψίσει σχεδόν όλη τη νεότητα της «ιέρειας» του βρετανικού σουρεαλιστικού κινήματος με τη μεξικάνικη υπηκοότητα, Λεονόρα Κάρινγκτον. Ανθρωποι και ζώα σε υβριδικές μορφές, γιγάντιες θεότητες, χώροι και λέξεις μαγικών μεταμορφώσεων, αινιγματικά πλάσματα πολλών αναγνώσεων, αποτελούν μερικά μόνο από τα μοτίβα της ζωγράφου. Τα τελευταία χρόνια το σύνολο των έργων της αναβιώνει παντού, υπό τη μορφή αφιερωμάτων σε μουσεία, γκαλερί και περιοδικά, ενώ το συγγραφικό της έργο επανακυκλοφορεί αποκατεστημένο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ