Καθώς «μύρισαν» οι εκλογές, οι εκλογομάγειροι των κομμάτων εστιάζουν το ενδιαφέρον τους σε δύο κρίσιμες και ταυτόχρονα δύσκολες ομάδες ψηφοφόρων, αυτές των αναποφάσιστων αλλά και των νέων ψηφοφόρων. Βασικός τους σκοπός είναι όχι μόνο να μην «κάψουν» το φαγητό αλλά και να βρουν εκείνη τη συνταγή ώστε να δελεάσουν και να πείσουν όσο το δυνατόν περισσότερους να το δοκιμάσουν. Και αν η ακτινογραφία των αναποφάσιστων είναι πιο ευκρινής τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την κατανόηση των αιτιών της στάσης τους και των επιθυμιών τους, δεν συμβαίνει το ίδιο και με τους νέους ψηφοφόρους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ