Οι δημοσκοπήσεις καταγράφουν μεγάλο ποσοστό αναποφάσιστων. Οι εξηγήσεις για το φαινόμενο είναι πολλές. Αλλά ο Γιάννης Μπαλάφας πιστεύει ότι αυτοί αυξάνονται και πληθύνονται επειδή δεν έχει ακόμα εμπεδωθεί στη συνείδηση ενός τμήματος των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ πως εκείνος «αποτελεί πλέον την κυρίαρχη δύναμη στο πολιτικό σκηνικό ενάντια στη συντηρητική παράταξη». Αφήνοντας στην άκρη τα χαμόγελα που μια τέτοια άποψη προκαλεί στη Χαριλάου Τρικούπη, μήπως έτσι είναι, αν έτσι νομίζουν;

Γενιές

Κλείνοντας την τοποθέτησή του στην επίσημη παρουσίαση του τελευταίου του βιβλίου, ο Μίμης Ανδρουλάκης ζήτησε να μην το παρακάνουμε με τις γενιές και τις μελαγχολίες τους. «Είναι κι αυτές σαν τα ποτάμια», ανέφερε επικαλούμενος τον επίλογο του πονήματός του, «ξεκινούν σαν τα ατίθασα ρυάκια, στη συνέχεια μαλακώνουν και εκβάλλουν στη θάλασσα. Ετσι εμείς χανόμαστε στη μεγάλη θάλασσα των γενεών». Εχει δίκιο. Εχει φτάσει η στιγμή η γενιά του Πολυτεχνείου να αποσυρθεί για να αφήσει τις επόμενες να κυριαρχήσουν στη σκηνή.

Θέατρο

«Είναι εντυπωσιακό», έγραψε ο Νικόλας Γιατρομανωλάκης στον καλλιτεχνικό διευθυντή του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, «με πόση ευκολία επιλέξατε να ολισθήσετε σε κατεξοχήν και βαθιά ομοφοβικές τοποθετήσεις, αντί να τεκμηριώσετε με καλλιτεχνικούς όρους τη διανομή των ρόλων, ή να δείτε σαν μία ευκαιρία τις ενοχλήσεις ορισμένων γονέων και/ή εκπαιδευτικών προκειμένου να τους εξηγήσετε φέρ’ ειπείν ότι συχνά στο θέατρο, από την αρχαιότητα, το φύλο του ηθοποιού και το φύλο του ρόλου δεν ταυτίζονται». Σύμφωνοι. Για να εξηγήσεις κάτι, όμως, πρέπει να το ξέρεις.

Επιστροφή

Ο Θάνος Πλεύρης ανακοίνωσε την επιστροφή των προστίμων που επιβλήθηκαν στους άνω των 60 ετών οι οποίοι δεν είχαν κάνει το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού αλλά τελικά εμβολιάστηκαν ή θα εμβολιαστούν ως το τέλος του 2022. Αναμενόμενο. Το τάιμινγκ – και η μυρωδιά των εκλογών – επιβάλλουν την ικανοποίηση όσο το δυνατόν περισσότερων κοινωνικών ομάδων. Ειδικά εκείνων που εντάσσονται στα ακροατήρια τα οποία θεωρούνται προνομιακά για τη συντηρητική παράταξη.