O Μαξ Φερστάπεν σήκωσε φέτος – για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά – το κύπελλο ως ο νέος πρωταθλητής στη Formula1 και πλέον οι ομάδες έχουν το βλέμμα τους στραμμένο στο νέο πρωτάθλημα, μιας και ο χρόνος κυλάει σαν νεράκι και η προετοιμασία των ομάδων είναι προ των πυλών. Ομάδες, τεχνικοί και οδηγοί θα εργαστούν επάνω στα μονοθέσια ώστε να βελτιώσουν αεροδυναμικές, επιδόσεις και χρόνους για ένα ιδιαίτερα απαιτητικό πρωτάθλημα. Απαιτητικό μιας και πρόκειται για το μεγαλύτερο σε διάρκεια πρωτάθλημα με 24 γκραν πρι (αναμένεται να προστεθεί ένας ακόμη αγώνας, μιας και το 24ο γκραν πρι στην Κίνα ακυρώθηκε, αλλά πιθανόν οι διοργανωτές να προσθέσουν την πίστα στην Πορτογαλία)! Πέρυσι οι πιλότοι έτρεξαν σε 22 αγώνες, φέτος θα φορέσουν άλλες δύο φορές τις αγωνιστικές τους φόρμες. Το καλεντάρι ξεκινάει στις 5 Μαρτίου με το γκραν πρι του Μπαχρέιν. Η αγωνιστική σεζόν αναμένεται να ολοκληρωθεί στις 26 Νοεμβρίου. Το 2023 προστίθεται το γκραν πρι στο Λας Βέγκας. Είναι ο δεύτερος αγώνας που θα γίνει στις ΗΠΑ, μαζί με το γκραν πρι του Τέξας, και είναι το προτελευταίο στο πρόγραμμα του 2024. Επίσης, το φημισμένο Μονακό ανανέωσε το συμβόλαιό του έως το 2025. Την επόμενη χρονιά δεν θα δούμε την επιστροφή της Κίνας (που λόγω της πανδημίας ακυρώνεται) αλλά θα τρέξουν κανονικά στο Κατάρ, στις 8 Οκτωβρίου. Ομάδες και πιλότοι θα δοκιμάσουν τα μονοθέσιά τους στην πίστα του Μπαχρέιν στις 23-25 Φεβρουαρίου με όλες τις αλλαγές σε αεροδυναμικό επίπεδο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ