Ρεκόρ συναλλαγών σημειώθηκε το 2022 στις αγοραπωλησίες πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers), δείγμα του ενδιαφέροντος που εκδηλώνει διεθνώς η πλοιοκτησία για επενδύσεις σε αυτή την κατηγορία πλοίων. Η ενεργειακή κρίση έχει αυξήσει τη ζήτηση LNG από την Ευρώπη κυρίως, με αποτέλεσμα να αναζητούνται πλοία που θα καλύψουν αυτή τη ζήτηση. Eτσι, εκτός από τις νέες ναυπηγήσεις που όμως χρειάζονται τον χρόνο τους για να ωριμάσουν, οι πλοιοκτήτες στρέφονται πλέον και στα «μεταχειρισμένα» LNG Carriers, καθώς οι ναύλοι μπορούν να καλύψουν το κόστος αγοράς. Οπως αναφέρουν ναυλομεσιτικές πηγές, 24 LNG Carriers άλλαξαν χέρια κατά τη διάρκεια του 2022, με συμφωνίες συνολικού ύψους άνω των 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας το τρέχον έτος μια χρονιά με τις περισσότερες συναλλαγές στην ιστορία του κλάδου στην πώληση νεότευκτων και μεταχειρισμένων πλοίων.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ