Ο άγγλος καλλιτέχνης Ντέιβιντ Χόκνεϊ, αφήνοντας πίσω του τις εκτυφλωτικές ηλιόλουστες πισίνες του Λος Αντζελες τις οποίες ζωγράφισε στα 60s και 70s άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στο στυλ του ανακαλύπτοντας τον κόσμο της εξοχής στο Γιόρκσαϊρ και καδράροντάς τον μέσα από το παράθυρό του. Και αντί για τα παραδοσιακά εργαλεία της ζωγραφικής, πινέλα και ακρυλικά χρώματα, δημιούργησε την τελευταία σειρά των έργων του ψηφιακά ζωγραφίζοντας με τα εργαλεία του iPhone και του iPad.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ