Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ, το πρώτο 11μηνο του 2022 ταξινομήθηκαν στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου 98.804 καινούργια αυτοκίνητα. Ενα στα δύο αυτοκίνητα αφορά μοντέλα της κατηγορίας των SUV, με τη μικρή υποκατηγορία (B-SUV και C-SUV) να κερδίζει το μεγαλύτερο ποσοστό (42%). Οσον αφορά το καύσιμο, οι Ελληνες επιλέγουν κατά 40,7% μοντέλα βενζίνης με τη συγκεκριμένη κατηγορία να είναι και η πιο δημοφιλής. Το μεγαλύτερο ποσοστό επιλέγει αυτοκίνητα από 1.200 έως και 1.300 κ. εκ. που έχουν σημαντικό όφελος στα τέλη κυκλοφορίας μιας και ο υπολογισμός του βασίζεται στις εκπομπές C02. Το 32,4% των αγοραστών στράφηκε στα υβριδικά μοντέλα, ενώ τα μοντέλα που ανήκουν στην κατηγορία των Plug in υβριδικών και των αμιγώς ηλεκτρικών κατέκτησε το 9,2%. Ακόμη πιο συρρικνωμένο είναι το ποσοστό των ντίζελ μοντέλων που δεν ξεπέρασε το 13,7% την περίοδο των πωλήσεων από τις αρχές του έτους έως και τα τέλη του Νοεμβρίου. Στην κατηγορία των επαγγελματικών οχημάτων σημειώνεται κατά το εντεκάμηνο του 2022 πτώση 7,2% με 9.525 ταξινομήσεις. Υπολογίζεται ότι η φετινή χρονιά θα κλείσει με πάνω από 100 χιλιάδες ταξινομήσεις και θα είναι αυξημένες κατά 4-5% σε σχέση με πέρσι, παρά τα προβλήματα που συνεχίζουν να υπάρχουν εξαιτίας των καθυστερημένων παραδόσεων λόγω της έλλειψης των μικροτσίπ.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ