Σημαντική μείωση καταγράφει η παρουσία των φιλιππινέζων ναυτικών καθώς το 2000 το φιλιππινέζικο πλήρωμα αποτελούσε το 28,5% του παγκόσμιου πληθυσμού ναυτικών, ωστόσο μέχρι το 2020 το ποσοστό αυτό είχε μειωθεί σε μόλις 14%. Το Διεθνές Ναυτικό Επιμελητήριο (ICS), η διεθνής οργάνωση των εργαζομένων στις μεταφορές (ITF) και η Διεθνής Οργάνωση Εργασίας θα συγκροτήσουν τη συμβουλευτική ομάδα σχετικά με την αναμόρφωση του γνωσιακού πλαισίου που θα πρέπει να έχουν οι φιλιππινέζοι ναυτικοί ώστε να επανέλθουν στην αγορά εργασίας. Μια πρόσφατη έκθεση για την πράσινη μετάβαση στη ναυτιλία αποκάλυψε ότι έως και 800.000 ναυτικοί θα χρειαστούν κάποια μορφή εκπαίδευσης ή εξοικείωσης έως τα μέσα της δεκαετίας του 2030 για να χειριστούν τα καύσιμα, την τεχνολογία και τα πλοία του μέλλοντος.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ