Ποιο είναι το αόρατο εκείνο νήμα που συνδέει το Παναθηναϊκό Στάδιο και το κωδωνοστάσιο του Αγίου Γεωργίου στην κορυφή του Λυκαβηττού με το πιο αναγνωρίσιμο ίσως έργο της νεοελληνικής τέχνης, την «Κοιμωμένη» του Γιαννούλη Χαλεπά; Ποιος την έσπασε σε δυο κομμάτια πριν πάρει την οριστική της μορφή; Γιατί δεν την υπέγραψε ο δημιουργός της; Και τι απάντησε όταν τον ενημέρωσαν ότι «χάλασε επειδή την έπλυναν με ακουαφόρτε»;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ