Το ότι έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε το όνομα της Ελλάδας δίπλα σε εταιρείες-κολοσσούς, όπως η Google, η Microsoft, η Amazon, η Deloitte και η Cisco, δεν σημαίνει ότι είναι και κάτι που ήταν πάντα δεδομένο. Το αντίθετο. Αν στο παρελθόν πραγματοποιούνταν κάποια τεχνολογική επένδυση, ακόμα και μια εξαιρετικά μικρή, «θαμπωνόμασταν» από τη λάμψη της. Την αντιμετωπίζαμε ως κάτι το εξωτικό. Δυσκολευόμασταν να το διαχειριστούμε γιατί ξέραμε ότι αποτελούσε την εξαίρεση.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ