Η μείωση των δαπανών από τα νοικοκυριά λόγω της οικονομικής κρίσης, η επιβράδυνση στις διαφημίσεις, ο έντονος ανταγωνισμός και η αύξηση του κόστους λειτουργίας είναι οι παράγοντες που έχουν πλήξει καίρια τους πολυεθνικούς ομίλους μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ