«Επρεπε να καταλάβουμε πώς κινείται το νερό – τι συμβαίνει, για παράδειγμα, όταν ένα τεράστιο πλάσμα παρασύρει τόνους νερού με τα πτερύγιά του ή όταν μια σταγόνα πέφτει πάνω στο μέτωπο κάποιου όταν γλιστράει στο φρύδι και στο πρόσωπό του. Το νερό είναι ένα απίστευτα περίπλοκο πρόβλημα και είχαμε κάνει προσομοίωση του νερού στην ταινία “Τιτανικός”. Αλλά τώρα το πήγαμε σε άλλο επίπεδο. Το σημαντικό είναι ότι όταν μπορείς να λύσεις το πρόβλημα του νερού σε μια ταινία, τότε έχεις επιλύσει το συγκεκριμένο ζήτημα για κάθε επόμενη ταινία. Οπότε, αυτά τα εργαλεία γίνονται αναπόσπαστα για τα κινηματογραφικά εφέ γενικότερα».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ